قارانلیقیدان ایشیغا دوغرو
اوجاقلو ماحمودون اؤزبئلاقی
تاريخ : 1392/6/25 | یازار : taymaz ocaqlu
+0 به‌‌یه‌ن
سایت آداسوزلوك و توروز در زمینه زبان، ادبیات و تاریخ فعالیت داشته و در همین راستا اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان تركی آذربایجانی در سطح های مختلف می كند.

سیستم آموزشی سایت آداسوزلوك، آموزش از راه دور بر مبنای ایمیل است كه كاربران می‌توانند با دریافت واحدهای آموزشی از طریق ایمیل و بدون مراجعه به وب‌سایت آداسوزلوك، درس‌ها را خوانده و در آزمون‌ها شركت كنند.

مزیت این روش بر دیگر سیستم‌های آموزش از راه دور در روش ارتباط با كارآموزان است. در روش‌های متداول آموزشی در دنیا، كاربران برای مشاهده و شركت در آزمون باید به وب‌سایت خاصی مراجعه كنند، اما در آداسوزلوك تمامی این كارها در ایمیل كاربر صورت می‌گیرد و كاربر نیاز به مراجعه به وب‌سایت آداسوزلوك ندارد.

لیست دوره ها:

1) آموزش زبان تركی آذربایجانی (سطح: مقدماتی)

جهت ثبت نام در این دوره یك ایمیل خالی به bilanadil@adasozluk.com ارسال كنید. 

*** لازم بذكر است برای شروع دوره تائید ایمیل ارسالی ؛ با موضوع تائید ثبت نام كه حاوی لینك فعالسازی دوره است اجباری می باشد.

2) آموزش زبان تركی آذربایجانی (سطح: متوسطه)

زمان شروع ثبت نام این دوره یكم مهرماه 1392 خواهد بود و برای ثبت نام در آن ابتدا باید دوره سطح مقدماتی را با موفقیت گذرانده باشید.

 

 

سوالات متداول

 

من ایمیل ثبت نام را برای آداسوزلوك ارسال كرده ام، چرا هنوز درس ها برای من ارسال نشده است؟

 

بعد از اینكه یك ایمیل جهت ثبت نام ارسال می كنید، از طرف آداسوزلوك پاسخی جهت تایید نهایی ثبت نام دریافت می كنید. دقت كنید جهت ثبت نام نهایی و شروع دوره لازم است كه حتما به این ایمیل پاسخ بدهید. بعد از این كار از طرف آداسوزلوك ایمیلی دریافت می كنید كه در آن آغاز دوره به شما اعلام می شود و حاوی خوش آمدگویی به همراه برنامه ی زمان بندی دوره است. تا زمانی كه این ایمیل را دریافت نكرده باشید، ثبت نام شما انجام نشده است. بعد از دریافت ایمیل خوش آمدگویی می توانید منتظر دریافت اولین درس طی ۲۴ ساعت آینده باشید.

 

 

در بالای ایمیل ها پیامی وجود دارد: جهت نمایش صحیح محتوا، این ایمیل را در حالت اچ تی ام ال مشاهده نمائید این پیام به چه معنی است؟
به طور كلی دو روش برای نمایش متن ایمیل وجود دارد:
حالت اول Plain Text نام دارد؛ در این حالت شما قادر به مشاهده فرمت بندی متن ها، پاراگراف ها و تصاویر نیستید.
حالت دوم HTML است؛ برای اینكه متن ها، تصاویر و آزمون های آداسوزلوك را به درستی مشاهده كنید نیاز است كه ایمیل را در این حالت مشاهده كنید. اغلب سرویس دهنده ها مانند جی میل، یاهو و هات میل از این حالت پشتیبانی می كنند. بنابراین در بسیاری مواقع نیاز نیست كاری انجام بدهید. در واقع اگر قادر به مشاهده ی صحیح درس ها و تصاویر و جدول ها هستید، به این معنی است كه ایمیل را در حالت اچ تی ام ال مشاهده می كنید.

 

وقتی بر روی دكمه ی ارسال آزمون كلیك می كنم، هیچ اتفاقی نمی افتد. باید چه كار كنم؟

بعضی از سرویس دهنده های ایمیل مانند AOL و Zoho و Hotmail به دلیل پشتیبانی نكردن از فرم ها نمی توانند امكان ارسال آزمون را فراهم كنند. اگر چنین مشكلی دارید، می توانید از طریق لینكی كه در ابتدای آزمون قرار دارد در آزمون شركت كنید. با كلیك كردن بر روی این لینك به صفحه ای منتقل می شوید كه از طریق آن امكان شركت در آزمون را خواهید داشت. علاوه بر این اگر در حالت Basic HTML وارد Gmail خود شده اید، باید از طریق این لینك در آزمون شركت كنید.

 

 

وقتی بر روی دكمه ی ارسال آزمون كلیك می كنم با این پیام مواجه می شوم كه امكان شركت در این آزمون وجود ندارد باید چه كار كنم؟
توجه كنید در هر آزمون فقط یك بار می توانید شركت كنید. بعد از زدن دكمه ی ارسال آزمون و دریافت نتیجه، امكان شركت مجدد در این آزمون وجود نخواهد داشت. اگر این پیام را مشاهده می كنید، به این معنی است كه قبلا در این آزمون شركت كرده اید. در صورتی كه نمره ی قبولی را كسب كرده باشید، درس بعدی طبق زمان بندی برای شما ارسال می شود. البته در برخی موارد به دلیل مشكلات فنی این پیام را ممكن است مشاهده كنید، در صورتی كه در آزمونی برای اولین بار شركت كرده اید و این پیام را دریافت می كنید سریعا مشكل خود را همراه با نام آزمون و دوره به support@adasozluk.com مطرح كنید.

 

 

زمان بندی ارسال درس ها و آزمون ها به چه معنی است؟

 

در ایمیل خوش آمدگویی ابتدای هر دوره، برنامه ی زمان بندی را دریافت می كنید. هر دوره آموزشی آداسوزلوك تركیبی از درس ها و آزمون های مختلف است. معمولا اولین درس را در همان روز اول دریافت می كنید و بقیه ی درس ها و آزمون ها طبق زمان بندی ارسال می شود. برای مثال اگر فاصله ی ارسال هر درس و آزمون ۲ روز تعریف شده باشد، شما درس بعدی را دو روز بعد دریافت می كنید و پس از آن هم ۲ روز دیگر آزمون برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

من منتظر دریافت درس جدید هستم اما هنوز به دستم نرسیده است. چه باید بكنم؟
به برنامه ی زمان بندی دوره كه برایتان ارسال شده مراجعه كنید. احتمالا هنوز نوبت ارسال درس یا آزمون مورد نظر نرسیده است. در صورتی كه از زمان ارسال درس یا آزمونی گذشته و هنوز آن را دریافت نكرده اید با ایمیل support@adasozluk.com تماس بگیرید.

 

 

اگر در یك آزمون نمره ی قبولی كسب نكنم، چه اتفاقی رخ می دهد؟
امتیاز هر آزمون براساس ۱۰۰ محاسبه می شود. در صورتی كه نمره ی قبولی را در آزمونی كسب نكنید دو بار دیگر برای آزمون جایگزین فرصت خواهید داشت. در صورتی كه در آزمونهای جایگزین هم نمره ی قبولی كسب نشود، از دوره حذف می شوید. در صورت حذف می توانید از اول در دوره ثبت نام كنید.

 

 

نمره ی آزمون چگونه محاسبه می شود و چه عواملی در آن موثر هستند؟
آزمون ها به صورت سوالات چند گزینه ای هستند كه بایدصحیح ترین پاسخ را برای هر سوال انتخاب كنید.

 

 

آیا امكان تنظیم زمان بندی ارسال درس ها و آزمون ها وجود دارد؟

 

خیر، هر دوره آموزشی یك برنامه ی زمان بندی دارد كه درس ها و آزمون ها طبق آن ارسال می شوند. ارسال ایمیل ها به صورت خودكار صورت می گیرد و امكان تغییر در آنها وجود ندارد. بنابراین هنگامی كه برنامه ی دوره آموزشی را دریافت می كنید، دقت كنید تا طبق برنامه ی درسی، مطالعه ی درس ها و شركت در آزمون ها را زمان بندی كنید.

 

 

چگونه می توانم از وضعیت تحصیلی خود آگاه شوم؟
برای آگاهی از وضعیت تحصیلی خود در آداسوزلوك تنها كافی است كه یك ایمیل خالی به status@adasozluk.com بزنید تا آخرین وضعیت تحصیلی شما در دوره های مختلف آداسوزلوك برایتان ارسال شود.

 

 

چگونه از یك دوره ی آموزشی حذف می شوم؟
حذف شدن در آزمون ها ممكن است به دو دلیل اتفاق بیافتد:
۱- اگر در مهلت زمانی مشخص شده در آزمون شركت نكنید: این مهلت در ایمیل آزمون و برنامه ی زمان بندی اولیه ذكر شده است.
۲- شما در هر سه آزمون یك درس نمره قبولی را كسب نكنید: برای هر درس سه آزمون وجود دارد كه در صورتیكه در این آزمون ها نمره ی قبولی را كسب نكنید، حذف خواهید شد.

 

 

من از دوره ی آموزشی حذف شدم، چگونه می توانم دوباره در این دوره شركت كنم؟
در صورتی كه از دوره ی آموزشی حذف شوید، دوباره می توانید از ابتدا در آن دوره شركت كنید. برای این كار كافی است یك ایمیل خالی به آدرس دوره ی مورد نظر ارسال كنید.

 

 

پس از پایان دوره مدرك چگونه در اختیار من قرار می گیرد؟

 

هنگامی كه دوره را با موفقیت به پایان برسانید یك لینك برای شما ارسال می شود كه با كلیك روی آن به فرمیهدایت می شوید. در آن فرم می توانید اطلاعات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی را وارد كنید و با زدن دكمه ی ارسال، مدرك پایان دوره ی آموزشی خود را ببینید.

 

 

آیا شركت در دوره های آداسوزلوك رایگان است؟

 

بله. شركت در تمام دوره های آداسوزلوك رایگان است. برای دریافت مدرك نهایی هر دوره و رفتن به دوره های پیشرفته تر كافی است كه به طور فعال در دوره ها شركت نموده و در آزمون ها موفق شوید.

 

 

آیا آداسوزلوك از اطلاعات شخصی من استفاده می كند؟
آدرس ایمیل شما محرمانه تلقی شده و آداسوزلوك هیچگونه استفاده ای از آن نخواهد كرد و آنها را در اختیار افراد ثالث قرار نخواهد داد. ضمنا آداسوزلوك اسامی افراد را هم ذخیره نمی كند.



آچار سؤزلر : آزربایجان, تورک,

گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: آنا دیلی
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :