قارانلیقیدان ایشیغا دوغرو
اوجاقلو ماحمودون اؤزبئلاقی
تاريخ : 1391/2/24 | یازار : taymaz ocaqlu
+0 به‌‌یه‌ن

خاله شادونه سفیر مرگ

مراسم روز سوم كودكان معصوم و جان باختگان حادثه شهرستان خرمدره در شرایطی برگزار می‌شود كه به جز چند خبرگزاری؛ كسی رویدادها، مسائل و عوامل دست‌اندركار و دخیل در بروز این حادثه دلخراش را مورد كنكاش و بررسی قرار نمی‌دهد.

صبح امروز گشتی در دنیای اینترنت میزدم تا واكنشهای مختلف را مشاهده نمایم. جالب‌ترین تیتر را صدا و سیمای مركز زنجان داشت. كه اشاره به تولید جوجه‌های مقاوم در برابر گرما داشت. این در حالی است كه می‌بایست نوك پیكان انتقادات شدید به سمت صدا و سیمای مركز زنجان می‌بود؛ اما با كمال تعجب شبكه اشراق با بازتاب اندك این واقعه موجبات تعجب ما شد.

سوالاتی كه د ر اینجا پیش می‌آید:

1-وابستگی به مركز: در خصوص صدا و سیما ؛ باید پرسید تا كی باید اعم ساخت و تولید برنامه‌های تلویزیونی باید توسط مركز انجام شود؟ آیا صدای و سیمای مركز زنجان توان تولید و پخش یك جنگ شادی برای كودكان زنجانی را ندارد؟

2-آیا باید كودكان مقاوم در برابر فشار تولید كنیم تا تیتر اصلی اخبار منتشره در سایت صدا و سیمای مركز زنجان از موضوع قرار دادن تولید جوجه‌های مقاوم در برابر گرما به حاشیه رانده شود.

3-چرا در شهرستان خرمدره اعلام عزای عمومی نشده است؟ این یك فاجعه‌ی بزرگ است؛ آیا موضوع كشته شدن این كودكان كمتر از كشته شدن یك كودك فلسطینی است!؟

4-چرا براستی ما علاج واقع را قبل از وقوع نمی‌كنیم. چرا یك برنامه شاد برای كودكان تبدیل به یك مصیبت بزرگ می‌شود؟

سوالات زیادی در اینجا وجود دارد ك از طرح آنها اتناب می‌كنم. اما اعتراض من نسبت به مسئولان صدا و سیمای مركز زنجان پابرجا خواهد بود. اعتراض من نسبت به فرمانداری است كه بدون مجوز و هماهنگی اجازه ضبط این برنامه بدون مدیریت و بسیار سهل‌انگارانه را داده است!؟

بنده و بسیاری از همفكرانم ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان تقاضای ارائه پاسخ مناسب مسئولان و استعفای مسئولین مرتبط با این واقعه را داریم.





گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: گوندم اولای
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :